Dostęp do Informacji Publicznej nie udostępnianej w BIP

Udzielanie informacji publicznej na wniosek
 
Udzielanie informacji publicznej na wniosek odbywa się na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 1 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Białogardzie
z dnia 06 stycznia 2009r.


Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej. (Druk do pobrania)
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli urząd będzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty. (art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198)

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu - pokój nr 17

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku. Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej.


Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.

Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198.
 
 
 
 
Warunki uzyskania odpowiedzi na pytanie e-mailowe
 
W przypadku zapytań wysyłanych pocztą elektroniczną wymagane jest podawanie imienia,
nazwiska oraz adresu nadawcy (sam adres e-mail nie wystarczy). Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie zastrzega sobie możliwość wyboru drogi odpowiedzi, tj. za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub poczty elektronicznej.
Jednocześnie informujemy, że dane osobowe zachowane są do wyłącznej wiadomości PUP.
Zapytania nie zawierające imienia, nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania (podstawa prawna: art. 221 § 1 i § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego t.j. Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm. oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).
 
Termin oczekiwania na odpowiedź
 
Odpowiedzi na wpływające do Urzędu pisemne zapytania (w tym również złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej) udzielane są w ciągu miesiąca (podstawa prawna: art. 35 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków Dz.U. Nr 5, poz. 46).

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Staszewski Dariusz
(2013-04-02 12:31:50)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki